Wordt uw strategie goed omgezet in concrete acties?

Deze dienst kan de sleutel zijn tot het helder structureren, plannen en aansturen van uw marketinginspanningen.

WAT IS EEN MARKETINGPLAN?

strategy.subs.sub8.intro.text

3 goede redenen om een marketingplan op te stellen

GEBRUIK EEN METHODISCHE AANPAK

Het marketingplan zet uw intenties om in duidelijke en gestructureerde acties. Het geeft u richting en inzicht in de komende stappen.

OPTIMALISEER UW TIJD EN MIDDELEN

Het helpt u prioriteiten te stellen, piekmomenten te anticiperen, taken beter te verdelen en de effectiviteit van uw acties te meten.

COÖRDINEER UW ACTIES VOOR MEER IMPACT

U stemt uw marketing-, commerciële, digitale en HR-inspanningen af op hetzelfde doel, met een gedeelde visie van alle betrokkenen.

Voor wie en in welke context ?

U lanceert een project en moet uw acties structureren.
U wilt meerdere kanalen of bureaus coördineren.
Uw team heeft onvoldoende zicht op marketingprioriteiten.
U wilt uw inspanningen en hun impact meten.
U heeft een kader nodig om strategie en uitvoering op elkaar af te stemmen.

Wat als we uw ideeën in beweging brachten?