GO by Steffen Henssler
Alle casesGO by Steffen Henssler × Pop-up Brussel (Hotel Amigo)
De uitdaging: een premium concept zichtbaar maken, zonder overdaad
Lancering van GO by Steffen Henssler’s eerste internationale pop-up in Hotel Amigo (Brussel). Doel: een hoogwaardig sushiconcept, nieuw voor Brussel, duidelijk introduceren en bestellingen op gang brengen.
Onze insteek: de juiste mix van stad, web en bereik
Een heldere mix: streetmarketing om gezien te worden, web om uit te leggen en naar bestellen te leiden, pers & influencers voor geloofwaardigheid en tempo. Korte, nuttige boodschappen—rechttoe rechtaan.
In de stad: signaleren, situeren, zin geven
Gerichte zichtbaarheid op relevante plekken om de pop-up bekend te maken en bezoekers naar Hotel Amigo te leiden. Leesbare visuals, essentiële info, geen franje.
Online & bereik: verduidelijken en versterken
Eenvoudige webcontent (wat, waar, hoe bestellen) en selectieve outreach naar media en influencers om Brusselse fijnproevers te bereiken—zonder overcommunicatie.
Het resultaat: een scherpe start
1.500+ bestellingen in 2 maanden—een snelle adoptie van het concept in Brussel.
“Zichtbaar zijn zonder te overdrijven: het essentiële, op de juiste plek en het juiste moment.”