BOMBAY SAPPHIRE CANVAS
Alle casesKunst als speelveld. Cocktails als taal.
Ter gelegenheid van de Canvas Stir Creativity-campagne van Bombay Sapphire in Brussel nodigde het merk Belgische kunstenaars uit om zich vrij uit te drukken rond het thema creativiteit.
Creativeroom produceerde een reeks meeslepende video’s die beeldende kunst, sfeer en signatuurcocktails samenbrengen. Twee onverwachte duo’s, twee exclusieve capsules, twee manieren om de lokale hedendaagse kunst tot leven te brengen.
Het grafisch collectief Hell’O en restauranthouder-mixoloog Yen Pham combineren hun stijlen in een kleurrijke pairing van speelse abstractie, visuele poëzie en een gin-cocktail met Aziatische toetsen.
Kunstenaar Sam Scarpulla werkt samen met de gerenommeerde barvrouw Noa Van Ongevalle aan een performance die zijn iconische zwarte lijnen verweeft met haar precieze shakerbewegingen.
Deze video’s belichamen de inzet van Bombay Sapphire voor ongefilterde creativiteit, waar elke lijn en elk gebaar een expressievorm op zich wordt.