Komt uw imago niet langer overeen met wie u vandaag bent?

Deze dienst kan de sleutel zijn om uw merk te laten evolueren zonder uw essentie te verliezen.

WAT IS MERK REBRANDING?

Rebranding bestaat uit het herdenken van (het geheel of een deel van) de identiteit van een bestaand merk om beter zijn evolutie, ambities of omgeving te weerspiegelen. Het gaat niet altijd om alles te veranderen, maar om opnieuw betekenis, impact en samenhang te vinden.

In ons communicatiebureau ondersteunen we u bij alle stappen van rebranding: strategische reflectie, merkaudit, repositionering, redesign van het merkimago, copywriting, uitrol op media. Elke stap wordt uitgevoerd met methode en gevoeligheid, om te respecteren wat er is en tegelijk de toekomst op te bouwen.

Of het nu gedeeltelijk of volledig, zichtbaar of achter de schermen is, een goed uitgevoerde rebranding is een krachtige hefboom om uw merk te reactiveren, opnieuw contact te maken met uw doelgroepen en nieuw elan aan uw teams te geven.

Onze ondersteuning omvat:

Een audit van het huidige imago en externe percepties
Herdefinitie van positionering indien nodig
Redesign van visuele en redactionele identiteit
Transitieplan tussen oud en nieuw imago
Ondersteuning bij verandering (intern en extern)

3 goede redenen om een merkrebranding te starten

WEERSPIEGEL UW EVOLUTIE

Uw bedrijf is gegroeid, heeft haar positionering veranderd en haar aanbod uitgebreid: uw imago moet volgen om coherent te blijven.

VERDUIDELIJK HET BERICHT EN DE WAARNEMINGEN

Een rebranding stelt u in staat opnieuw te beginnen met een duidelijke, afgestemde boodschap en een imago dat past bij uw ambitie.

MOBILISEER UW TEAMS

Het is een belangrijk moment om samen te komen, opnieuw te betrekken en te verenigen rond een nieuwe koers. Het geeft betekenis en stimuleert betrokkenheid.

Voor wie en in welke context?

Uw huidige imago weerspiegelt niet langer uw positionering of uw waarden.
U heeft uw activiteiten gefuseerd of gereorganiseerd.
U wilt een interne of externe dynamiek nieuw leven inblazen.
U heeft uw naam, team of ambitie veranderd.
U wilt zich beter onderscheiden in een verzadigde markt.

Een nieuw imago voor het volgende hoofdstuk van uw verhaal?